Στις 15 Ιουνίου η Privacy International ξεκίνησε την καμπάνια της #NotOnOurWatch η οποία σχετίζεται με την εξαγορά της FitBit από την Google.

Οι συσκευές της Fitbit συλλέγουν ένα μεγάλο αριθμό ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών των χρηστών τους. Εάν η Google καταφέρει να εκπληρώσει τον σκοπό της και να αγοράσει την Fitbit θα αποκτήσει πρόσβαση σε άλλη μία σημαντική βάση δεδομένων χρηστών, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη θέση της στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά. Επίσης, ο μεγάλος όγκος πληροφοριών που θα διαθέτει η Google, θα βοηθήσει την εταιρία να σχηματίζει μια πλέον ολοκληρωμένη εντύπωση για τους χρήστες της και κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους.

Μαζί με τις οργανώσεις Access Now, ARTICLE 19, European Digital Rights – EDRi και Idec – Instituto Brasileiro de Defesa do Consumidor, η Homo Digitalis στηρίζει την καμπάνια της Privacy International #NotOnOurWatch.

Ιδιώτες και Οργανισμοί μπορούν να στηρίξουν την καμπάνια εντελώς δωρεάν με ένα απλό βήμα, συνυπογράφοντας την επιστολή προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή!

Μάθε περισσότερα για την καμπάνια εδώ.

Υπόγραψε την επιστολή και στήριξε εντελώς δωρεάν τη καμπάνια εδώ.